Den bedste cykel til dit barn

En god butik hjælper med montering, og pasform er vigtigt for sikkerheden. Sørg for at bære hjelm på alle tidspunkter, mens på vejen og tage langs telefonnummeret på leje butikken i tilfælde af en tvist opstår. En traditionel hjelm udlejningssystem som de systemer, der anvendes i Seattle og Boston er en mulighed. Formålet med dette papir er at skitsere gennemførligheden af potentielle hjelm udlejningssystemer, hövding airbag (cykelairbag.dk) der kunne arbejde i byen Philadelphia. Så for at sige, der er i alt 24 forskellige farver til denne hjelm type. Der bør være regelmæssige uddannelseskampagner for at fremme en positiv holdning til brug af hjelm.

Et barns hjelm skal passe lige NU-ikke købe en hjelm for dem at “vokse ind.” Som et barns hoved vokser, skal du udskifte hjelmen. Vi hypotesen om, at forældrenes opfattelse af deres børns sikkerhedspraksis ikke afspejler faktiske adfærd og yderligere, at forældrenes praksis, snarere end deres tro om en bestemt sikkerhedspraksis, har en større indflydelse på deres barns risikovillighed adfærd. I separate og uafhængige undersøgelser blev børn og forældre udspurn parallelt om deres viden, vaner og holdninger til brug af cykelhjelm og bilsikkerhedspraksis. Verdens førende markedsplads., GUB MTB Cykel Hjelm Ultralight Integreret støbt Cykel Casco Ciclismo Safe Cap. Selvfølgelig kan vi ikke forvente, hvornår din cykel vil bryde ned. Samtidig har den type “sikkerhed først” tænkning, der har gjort sikkerhedsseler og særlige barnefastholdelsesanordninger obligatorisk i biler, sammen med (i næsten alle stat) beskyttende hovedbeklædning for dem ridning motorcykler, har sivet ned til selvkørende køretøjer fra trehjulet cykel til tandem.

Formålet med denne undersøgelse var at sammenligne forældres og børns holdninger og vaner i forhold til brug af cykelhjelme og sikkerhedsseler til biler. Deltagelse i tværsnitsundersøgelsen var frivillig, og der blev anvendt fortrolige anonyme spørgeskemaer. Dette forslag kan potentielt gennemføres ved føderal eller statslig lovgivning, en forordning fra Forbrugerproduktsikkerhedskommissionen eller frivillig vedtagelse af en praksis eller standard for cykelfabrikanter. Det er en del af den såkaldte passive beskyttelse af trafiksikkerheden. På 325g for medium størrelse, er det ikke den letteste låg, men det er udstyret med både en top og MIPS, og der er ekstra beskyttelse på bagsiden af hovedet for at spare dig i bag-ward tumler.

Går derfor af resultaterne, er der behov for en juridisk håndhævelse af hjelm iført blandt kommercielle cykelryttere og også for at sikre tilgængelighed og tilgængelighed til overkommelige priser på kvalitet cykelhjelm blandt ryttere. Der er masser af gode fordele ved at arbejde ud. Programmer til forebyggelse af personskader, der er målrettet mod både forældre og børn, kan have større indflydelse på at reducere risikoadfærd end at arbejde med hver gruppe isoleret. 38 procent af børnene cykler med deres forældre og bærer deres hjelme oftere end dem, der ikke rider med deres forældre (p < 0,05). Forældre, der altid bærer sikkerhedssele er mere tilbøjelige til at have børn, der sidder på bagsædet og bære en sikkerhedssele (p < 0,05). Forældres opfattelse af deres børns sikkerhedspraksis er måske ikke korrekt, og deres handlinger påvirker deres børns.